fredag 9 oktober 2009

Inga större happenings idag inte

Å så var det äntligen fredag! Färdig mat från saluhallen och ett glas rödvin, några smaskiga ostar på det, kanske ett glas vin till och sen kommer det vara omöjligt att inte somna.

Vad hände i veckan då? Jobbat, jobbat, jobbat. Offererat, rapporterat, möten åt olika håll, ett myket intressant där vi fick en smygtitt på vårkollektionen hos ett av Sveriges hetaste klädmärken. Skorna som kommer var högst intressanta! Där satt de och ritade på höstkollektionen 2010 och jag har inte ens hunnit köpa mig en ny kollektion för i år, suck... jag hinner inte med!

Det är mycket jag inte hinner med men det är kul på jobbet!

Nu ska jag se hur länge jag kan sitt upprätt i soffan innan ögonen går igen. Clara stängde ögonen på tre sekunder och sover djupt, Petri stängde ögonen på mindre än en sekund och sover ännu djupare. Jag skulle kunna somna stående men ska försöka kämpa mig igenom Idol åtminstone, men sen, sen ska jag sova!

Inga kommentarer: