tisdag 24 mars 2009

Varför sitter jag här vid datorn och slösar bort tiden?

Gårdagens spinning satte sina spår i nacken, igen.. spinning är inte den bästa träningsformen för mig med ständigt ont i nacke, axlar och skulderblad, men det är så himla kul. Jag älskar att spinna. Måste ta tag i styrketräningen också för att få ordning på det onda, men det får bli efter påsk.

Imorgon drar vi upp till byn, där hoppas jag på mycket skidåkning. Den bästa träningen man kan tänka sig!

Clara sover och jag är på väg att slösa bort den dyrbara tiden framför datorn som vanligt. Innan hon vaknar hade jag tänkt hinna få i mig frukosten som ligger halväten och väntar, sen en dusch och förhoppningsvis hinner jag bläddra ett väldigt snabbt varv i tidningen.

Idag ska vi till Öppnaförskolan (om vi hinner) sen ska jag testa en ny naprapat som Oscar tipsade om. Blir perfekt att knäcka till sig innan vi åker imorgon, sen när jag är som ny ska jag vara snäll mot min kropp och ge den skidåkning i massor.

Inga kommentarer: