onsdag 3 december 2008

Rassel i brallan

Clara har krut i brallan! Antingen har hon ätit nåt olämpligt eller så har vi en ny magbakterie i farten. Det bara rasslar till när hon gör tvåan och är jag inte nog snabb till skötbordet blir det liksom droppläckage. Man kan väl säga att det ändå var lite tur att vi inte åkte till Skrea. Vi skulle ha hälsat på Julia och Richard i veckan men jag kände att tiden inte räckte till.

Idag hade vi en dejt med mammagruppen och tanken var att shoppa julklappar och fixa en massa. Inget blev gjort och nu känner jag en lätt stress komma smygande. Har ingen plan för hur jag ska hinna med allt innan vi tar jullov, men det löser väl sig. Hoppas på att skruttens mage är något mer stabil imorgon och att vi kommer ut på stan.

Nu ska jag skynda ner på Konsum innan Petri återvänder till kontoret för kvällspasset. Och när Clara slumrat tänkte jag damma av glöggkitet och koka mig en god kopp glögg!

Inga kommentarer: