måndag 1 december 2008

Hemma igen..

Clara har haft en bra helg hos farmor och farfar och vi har haft en sjukt bra helg i London.
Rosa champagne i överflöd, god mat, mycket mat och shopping. Det enda att klaga på var att jag prioriterade att sova länge och missade frukosten båda dagarna. Och det är ingen dålig frukost jag pratar om, grämer mig fortfarande över förlusten. Andra missen var Carpaccion på Cipriani, den var inte alls kul. Men förutom den har vi återigen gjort en sån matresa att håren på kroppen reser sig.

Kul var att Jonas Karlsson som driver restaurangen Fifth Floor på Harvey Nichols kände igen oss från förra året. Han kom ut och snackade med oss och kollade att maten var ok, sånt är roligt. Även på Cipriani kände personalen igen oss och välkomnade oss tillbaka, det är ju fränt!

I år var det en betydligt roligare resa, nu när jag inte var gravid och fick äta och dricka vad jag ville. Vi gjorde även ett återbesök på The Dukes som vi är otroligt glada att Julia tipsade oss om. Jag är ingen större fan av Dry Martini, men här bara måste man ta en "drajja". Ett hett tips för London resenärer!

Inga kommentarer: