fredag 12 oktober 2007

Sommarklänning

Och så var det fredag och bara två dagar kvar till semestern! Ikväll ska vi på inflyttningsfest men imorgon börjar det bli dags att packa. Jag är rätt snabb på just den biten och nu ska jag verkligen försöka att packa smart. Tänker så varenda gång och sen står man där med minst två väskor för mycket. Nu har jag överhuvudtaget inte så mycket sommarkläder att ta till så förhoppningsvis blir det bara en väska, mjaa och kanske en liten till.

Jag köpte en sommarklänning på GrowInLife, Internetsite som säljer mammakläder. Verkar ha massor av schyssta kläder för gravida. Imorgon hoppas jag hinna förbi butiken som ligger på Karlavägen 47, möjligen hittar jag ytterligare något sommarplagg på rea.


Min mammaklänning från GrowInLife

2 kommentarer:

Unknown sa...

SUPER snygg klänning. Ha nu en helt underbar semester!!!
Kram Mia

Erika sa...

Åh, nu åker ni snart! Ha en fantastisk resa och njuuuuut!!
kram/Erika