söndag 28 oktober 2007

En fisk i magen

Coolt, idag kände jag pyret för första gången, tror jag. Efter att vi hade varit på turne i Norrtälje och tittat på hus skyndade jag iväg för att handla. Hemma lagade jag mat och stupade i soffan, när jag låg där och ögonen höll på att gå igen bubblade det till!
Jag har läst att det kan kännas som att en liten fisk simmar runt i magen när bebisen rör på sig. Och precis så kändes det, låter ju lite småäckligt med en fisk i magen. Men det var faktiskt så, det liksom bubblade och pirrade ett tag och sen var det lugnt. Frän känsla och jag var klarvaken på stört!

Fick lite energi och packade upp resväskan i en rasande fart, tvättade två maskiner tvätt och laddade upp alla våra semesterbilder. Jag rensade till och med upp i kylen, hur jag nu kom på det? Det gäller att passa på när orken infinner sig.

Lite semesterbilder...








Inga kommentarer: