söndag 27 april 2014

Sommarkänslor

Picknick på altanen igår för de små och återhämtning i solstolen för de något större. Jag likt en sårad krigare efter en fredagkväll som övergick till natt och därefter tidig morgon. Den minsta svägerskan anlitade mig som wingman och vi sonderade terrängen på Corner Club, där man spanar skägg. Antingen är skägg ute igen eller så hade alla med skägg en soft hemmakväll. Kamouflagekeps verkade däremot hett, kändes nästan som att inta puben i byn så jag kände mig direkt hemma! En promenad genom Gamla Stan med snabbt stopp på hotell Reisen, en löjromstoast och ett glas bubbel sen avslutades kvällen alldeles för sent på Rose Club.
Idag är jag pigg efter en städad grillkväll med sköna Norrlänningar. Pollen är nära att döda mig men annars pigg så idag efter lunch på stan måste jag åter till gymmet! Och nu känns det ändå rätt bra att vara tillbaka i Stockholm, våren bjuder på sommarkänslor!!!

Inga kommentarer: