måndag 5 maj 2014

Långhelg igen!

Ännu en långhelg har passerat. Onsdag och Valborg hos Petris föräldrar. Småhjärtorna blev kvar där och vi drog till stan. Vi har ätit så himla mycket god mat, orkar knappt tänka på det. Och inte tränat en endaste centimeter. Ska ta igen det i veckan!

Några turer till Bar Nombre och bl.a. ruskigt god Anka, en sväng på Teatergrillen. Fredagslunch på Berns asiatiska, en av mina absoluta favoriter. Fortsatte med asiatiskt och rasslade av en fantastisk middag på Miss Voon. Barrunda på stan och övernattning på Hotel Diplomat. Bröllop på lördag och en härlig middag, övernattning på Waxholms hotell. Mer asiatiskt och söndagskäk på East. 

Idag var det riktigt gott med korv och makaroner!

Helgen bjöd inte endast på mat. Party, sovmorgon, hotellfrukostar, shopping, champagne, bröllop och jag gjorde debut som toastmadame! Mycket tid med min man och umgänge med många sköna människor. Jag kan inte klaga och är oerhört tacksam för att Clara och Frank har kanske världens bästa farmor och farfar!

Idag tog jag sats och försökte mig på en löprunda. Det blev 9 km trots att min hjärna bearbetade mig hårt för att lägga ner. Ändå skönt att man kan vinna över den ibland!


Inga kommentarer: