lördag 5 april 2014

Dagarna går

Möhippan förra helgen blev riktigt lyckad. Det var en galen kidnappning som jag var tveksam till att den skulle funka. Men den funkade fullt ut och blev så himla bra, helt flippad och skitkul! Solen hjälpte till att göra dagen till den bästa, ett härligt gäng med tjejer, bra aktiviteter och en stunning blivande brud!

Det avhandlades myyyyyycket under dagen, kvällen och natten. Och jag ska vara toastmaster på detta bröllop... Funderar lite på hur man skulle kunna komma undan.
Veckan efter denna tillställning rusade iväg. Jag har tränat riktigt hårt och avrundade veckan med fredagsfrukost på Hotell Clarion. Sällskapet var det absolut bästa, My partner in crime - Jempan!!! Efter frullen åkte vi upp på Selma SPA, högst upp på hotellet. Vi fick bad, bastu och sånt fint, snurrigt, allvarligt, djupt, svamligt och glatt surr med sin bästis. Det ger så sjukt mycket!!
Innan dagishämtning hann jag få massage av vår alldeles egna husmassör Tomas och sen ordnades fredagsmiddag. Faster Pipa på middag och helgen drog igång. Flott!

Just nu, lördag och klockan har passerat 22. Jag har lagt minsta lillfisen och lyssnar till glada rop i källaren. Tacokvällen med familjen Nylander har övergått till show och danskväll. Clara, Saga, Ebbe och Signe kör hårt där nere och energin verkar inte visa några som helst tecken på att ta slut. Jag misstänker att föräldrarna däremot är i behov av nåt uppåtchack så jag måste nog gå ner och ordna med detta.

Imorgon startat min dag med dubbla pass på gymmet. Spinning och crosstraining sen dags att packa inför påsklovet som startar tidigt för oss i år. Wiiiiii så jag längtar!

Inga kommentarer: