söndag 11 december 2011

Ny vecka

Glöggtillställning i helg igen, hos Annica denna helg. Mycket glögg blir det, gillas! Och sen tänkte jag att man nog skulle ha gått hem men det tänkte inte Jennie. Det blev en helkväll, oplanerat, otippat men kul! Hakade på Adrian på gayklubb ett slag, väldigt otippat, och avslutade kvällen på Spy Bar, också hyfsat otippat. "Vippade" som vi vore rock stars, ja Jennie i alla fall och jag bara gled med. Vet inte om det berodde på hennes minkpäls eller snygghet eller vad men dom slängde verkligen in henne överallt och jag som en trasa efter. Vakterna nästan tvingade in oss (henne), banade väg, trängde undan kön och tjoff in! Och in i rummet för VIP-gäster och alla avspärrningar som kunde tänkas dyka upp. Finns som rätt gott om sånt på spyan. Det var lite trevligt med kändismingel, det var det.

Det blev en trött lördag men ändå så där med skönt lunk. Medan Sylvia städade låg jag och Jennie som värsta tonåringarna och tryckte i gästrummet. Låg i sängen och kollade skidor på TV, drack julmust och snackade skit. Petri och kidisarna rockade loss på lekland.

Vi piggnade till och tog med oss Clara på turné. Frankie stannade hemma på herrmiddag med papi. Ut till Väddö, lördags-kebab-middag på Ankaret och lite mer glögg. Och idag var det kalas! Ellen har fyllt 6 år och Clara fick äran att hänga med de stora tjejerna på party. Lekland idag igen, kalas på Lekrymden i Norrtälje. Flott för tjejerna.

Och snart ny vecka. Laddar mest för lucia, få ny röd färg i håret, julhandla, Bo Kaspers spelning och naprapaten. Tro inte att min rygg är bra, nädå.

Inga kommentarer: