tisdag 5 juli 2011

Kirunafestival 2011

Och festivalen tog slut allt för fort i år igen. Jag tog på mina rosa festival converse och festivalade fredag och lördag. Mest illa under festivalen, Ferrums service, som alltid. Jag frågade servitören uppe i restaurangen vad man äter, vad är bäst. Ta oxfilen tyckte han det är så jäkla bra lökringar till. Öhh, lökringar... Att ens servera det till oxfile men att han trycker på lökringarna tyder ju på att deras bästa rätt är skapligt usel. Jag kan ge hur många exempel som helst på att nåt är riktigt knas med Ferrum och deras service men det tänker jag inte roa er med just nu.

Bäst - Teddybear Stockholm, helt klart. Freddan var något mer exalterad över konserten men jag var tätt efter i nöjdhet. Att Clara kommit över skräcken att åka karusell och festade på bra på minitivolit var också en höjdare. Så jag är nöjd även i år!


Festival Clara har köpt popcorn och intagit bästa plats för att spana på folk.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan bara hålla med om att Hotel Ferrums service har blivit fruktansvärt dålig på senare tid.
Gå som jag till Bishop eller Landis istället