tisdag 27 april 2010

Segodego

Jobbar igen... kör rapporter och pysslar med annat mellan körningarna. Petri jobbar också kväll eftersom han varit tvungen att hämta på dagis den senaste tiden. Men efter denna vecka räknar jag med att det blir ändring på mitt jobbande. Om inte så är det dags att jag ser till att det blir ändring.

Och täppt i näsan är jag också, helt bara så där. Hälsade på en snorig nyfödd supersöt Tagen en snabbis under helgen, men han kan väl inte ha smittat känns det som. Jag befarar att det är pollensäsongen som är på G, inte det också känns det som. Jag har ju glömt att ta den där sprutan man brukar få i baken mot pollenbesvär så i år lär det väl bli extra jobbigt.

Blä, nu ska jag jobba vidare, blä igen... Kanske att jag länsar Claras godisgömma innan jag fortsätter, har för mig att där ligger nåt kinderägg och möjligen någon ask med zoo godisar.

Inga kommentarer: