måndag 15 juni 2009

Världens absolut största bil

Sen var det ju det här med bilen... vi har bytt bil...

Nu har vi en bil vi inte kan få in i garaget eftersom den är för stor! Det var verkligen inte min idé och jag hade ingen rösträtt i frågan. Plötsligt så bara stod den där, hiphop bilen...

Jag är inte så nöjd. Alltså det är en fin bil, superfin verkligen. Ett litet problem bara, hur i hela fridens namn ska jag kunna köra åbäket?! Jag kommer meja ner tanter och elefanter utan problem. Busschaufför har aldrig varit min grej och kommer aldrig att bli.
Jag berättade för Jennie om trucken och att jag aldrig mer kommer kunna hälsa på. Dom har så himla trång infart, jag kommer ta med båda grindstolparna och halva rabatten när jag ska in. Då kom hon med en fin idé, "parkera nere på ICA vettja så hämtar jag dig där". Herregud, fatta problemet!

Vi skulle faktiskt kunna parkera nere vid ICA här hemma också, och ha en mindre bil stående där som vi kan köra upp till garaget med. Inte alls bök, näääjdå.

3 kommentarer:

Erika sa...

men herregud, vad är det för monster till bil ni skaffat egentligen?!;)

Cillan bloggar sa...

Ja det är precis vad det är, ett monster! En Chevrolet Suburban..

Erika sa...

hahaha, ja jösses de är inte små... Ni får väl ha två bilar då, får du skaffa dig en minibil som du kan köra VART du vill;)