fredag 24 april 2009

Värk i skinkan! Då blir det väderomslag brukar pappa säga, i mitt fall blev det nog bara en något för lång promenad

Jädrans vad jag har ont i min högra skinka. Eftersom det var finväder idag promenerade jag och Clara en extra lång långpromenad. Det blev nog en extrem variant, vi var ute i över tre timmar och nu har jag ont i både rygg och den högra skinkan. Och att jag var ut och körde Gokart igår gör väl inte saken bättre.

Mitt gamla jobb var supersöta och ordnade en avslutningsaktivitet i form av Gokart och middag på bistro Süd, trevligt som alltid. Men idag gör jag ont, i och för sig är jag rätt van att jag gör ont. Alltid värker det i nån liten elak muskelknut eller nåt annat skit. Det är bara till å svälja en ipren och krama på vetekudden inatt igen.

Innan jag ilade iväg på kvällsaktivitet igår hann vi med ett mycket efterlängtat finbesök. Julia och Richard plingade på strax innan lunch.
Ett kort men mysigt besök. Lunch och promenad sen åkte dem vidare. Snart är dem hemma i Brasilien igen och Rille traskar runt i flipflop och känner lugnet.
Clara kör Rille på sightseeing trip i lägenheten i sin gula fartmobil..

Inga kommentarer: