onsdag 30 juli 2008

Äntligen!

Å äntligen kom den, inbjudan till ett bröllop! Ett höstbröllop, åå så roligt det ska bli!
Jag sa tidigare i sommar att det är för tråkigt att vi inte är bjudna till ett endaste bröllop i år. Skandal att inte fler vänner gifter sig. Det är ju så kul att gå på bröllop att man nästan ramlar baklänges.

Nu har jag ju ett mål att nå, måste komma i en snygg klänning till oktober. Bara att börja med stenhård träning och nån form av diet eller kanske en fettsugning.
Men jag ska banne mig i en läcker blåsa, då har jag en anledning att köpa mig ett par äckligt dyra skor också. Hojja vad mysigt, jag blir alldeles till mig!

Kanske nåt i mörkt grönt... rött ska man ju inte ha på bröllop, nån fånig regel tyvärr. Nån stark klar färg kan vara fräsigt till hösten, typ lila. Eller varför inte svart med nån kul detalj i turkost eller nåt.
Ja herregud, jag har inte ens koll på vad som är hett just nu. Måste definitivt ut och spana.

Inga kommentarer: