söndag 11 maj 2014

Förra helgen var bättre

Den började så bra, helgen. 20 min uppvärmning i crosstrainingmaskinen och 55 min bodypump på det. Petri fixade fredagsmiddagen, rökta räkor, ostar och bröd. Varmrökt lax och min smarriga somriga potatissallad, gott vin och en skön kväll. 

Lördag morgon, jag och Frank donar äggröra och kokar kaffe. Jag kör ett riktigt hårt spinningpass, fattar inte att jag kunde ta ut mig så med tanke på vad som skulle komma. Då kändes det riktigt bra. Och jag svettades till och med med magen som man hyfsat tydligt kan se! Kanske betyder att jag börjar hitta den igen. Min PT tjatar intensivt och även min massör så det kanske har gett resultat.

Petri körde Clara till en kompis och stack ut och fiskade med Frank. Jag har alltså hemmet för mig själv! Duschar, äter en god lunch och pular på. Efter kaffe med Tanja och Philip mår jag lite skumt.

Magknip, illamående och till slut däckar jag i soffan med 38,5 i feber. Sen har jag legat i sängen fram till nu, söndagkväll kl 19.00. Nu när helgen närmar sig sitt slut. Jag har tagit mig upp för en dusch och druckit en Cola Light men nu måste jag nog ta igen mig i soffan en stund. Nu får det räcka, imorgon vill jag vara frisk!!

Inga kommentarer: