tisdag 4 mars 2014

Olika typ av grejer

Fredagsmyset med dessa..
Tomtar, Dolly Parton och diverse figurer. Vi laddade inför Let's Dance i fredags med popcorn och dans. Frank laddade så intensivt att han somnade innan programmet började. Skönt tyckte Clara. Vi bäddade ner oss i soffan och hade en soft TV-kväll bara jag och hon. Pappan åt middag på stan och hade en soft bio-kväll.

Lördagen svischade förbi med bullbak och bus hemma. Därefter bio för mig och Clara medan Petri och Frank gjorde olika typer av grejer, lite sånt där killar gör. Körde runt med bilen, kollade olika grejer, hängde på firman, ja...


Vi såg Frost i 3D, wow! Clara är ju världsvan vid 3D-fenomenet och drog med en säker hand på brillorna och lutade sig tillbaka. För mig var det premiär och jag var nog mer impad än Clara. Det var ju helfränt!

Jag har kört två träningspass sen magsjukan from hell! Svag men det tar sig. Idag laddar jag för tredje passet och borde börja bli som vanlig igen. Igår var jag som sagt svag men kunde ändå lägga på mer vikter än vanligt på marklyft, rodd och frivändningar. Till och med axlar, bröst och sånt kunde ta tyngre vikter. Fasiken vad kul det är!!

Inga kommentarer: