söndag 8 januari 2012

Passar på..

Frank gjorde som han gjort det senaste veckorna, han somnar hårt vid 19. Man tror varje gång att nu, NU sover han så hårt att han inte vaknar förrän på morgonen. Men en timme går och Franke börjar skrika, sen är han vaken och pigg och tänker inte somna om. Och det enda stället han vill vara på är i famnen fram till ca 23:00 si så där, nja, faktiskt typ 22.35 denna kväll. Men ändå seeegt... Denna kväll fick han upp ögonen för en av Claras julklappar som han inte får röra då syrran är vaken. En lila häst med vagn och en liten prinsessa som kusk. Han brummade och gasade så spottet yrde och var svinnöjd utanför min famn i säkert fem minuter. Sen ville han fort tillbaka och famnmysa till typ 22.35. Då slocknade han och jag kunde gosa ner han i egen säng igen. Men då har hela kvällen redan varit och farit och jag orkade inte ta disken och tvätten och packningen och städningen som väntade. Då satte jag mig här, läste Freddans resedagbok, bloggade en sväng och nu ska jag också gosa ner mig i min säng. Så god natt!


Inga kommentarer: