måndag 2 februari 2009

Vi är två små kräkisar..

Födelsedag idag, firade med ett glas vatten imorse. Mycket mer än så har jag inte fått i mig. Vi har kräksjuka, både jag och Petri!! Clara har nog undrat varför vi plötsligt blev världens tråkigaste päron. Petri har legat i sängen större delen av dagen och jag har legat på golvet, försökt överleva och gjort Clara sällskap. Hon har lekt och blivit ordentligt arg på mig vid några tillfällen när jag råkat somna. Då har hon slängt sig mot mig, dragit i håret och nypt tag i mina armar för att väcka mig.
Tuff dag!

Jag har iallafall fått många fina gratulationer och till och med blombud. Mamma och pappap skickade en jättefin bukett och när budet ringde bad Petri om en bukett till. Han är inte känd för att komma ihåg min födelsedag men nu blev han ordentligt påmind av alla som ringde och skickade sms.

Jag orkade inte packa upp blommorna förrän två timmar efter att de kom. Men när jag väl packade upp dem fick jag en gnutta energi och plockade undan i köket. Blev så himla mysigt med fina blommor på bordet!

Inga kommentarer: