fredag 6 februari 2009

Packar och grejar

Hej vad det går! Nu har jag nästan packat färdigt, och hunnit störa mig ungefär femhundra gånger på att man inte får ha extra vikt när man har ett barn under två år!!
Clara har ju för sjutton gubbar mer grejer att packa med än vad jag har, och tunga grejer.
Det tio kilo i övervikt vi har är Claras grejer. Märkligt det där...

Nu är det bara två dagar kvar till sol och semester. Vi drar på solhatten och styr mot Canaris för att fira min pappas 60-årsdag. Snart ett år sen han fyllde år men det är aldrig försent att fira!

Å så trött jag är sen, sov ytters få timmar i natt. Känns som att det är fullmåne, då är det stört omöjligt för mig att sova. Kan även vara den beryktade resfebern som slagit till. Som om vi inte har haft nog med feber under veckan.

Inga kommentarer: