fredag 14 september 2007

Nu känns det rätt skönt att hösten har kommit. Man får klä på sig igen och plocka fram höststövlarna, stickade klänningar, mössor och vantar.
I veckan har jag införskaffade ett par nya svarta stövlar och ett par stövletter. Det kommer man rätt långt med, funkar bra både på kontoret och för mer privata aktiviteter.

Och vad fick jag igår då? Jo en helt bedårande present av Petri, jag blir alldeles glad när jag tänker på den!
Vi tog en promenad till NK efter jobbet och tittade lite på klockor bara för att det är så roligt.
Petri var shoppingsugen och snokade runt på herravdelningen men hittade inget spännande.
Men på damavdelningen, ojoj där fanns dem! Ett par ursöta Burberry skor som satt helt perfekt.

Det jobbiga med skor som inte är tillverkade för svenskt klimat är att man måste sula om dem. Så nu måste jag vänta tills skomakaren har klätt om dem innan jag kan ta premiärturen.
Idag blev det istället stickad klänning och nya stövletter!


1 kommentar:

Erika sa...

Snygga skor!!
föresten, Du är utmanad;) Kolla min blogg!