måndag 17 september 2007

Utmanad

Jag blev utmanad av Erika...

Regler:
Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg som innehåller åtta fakta eller vanor om en själv. I slutet av inlägget utmanar bloggaren åtta nya personer. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så att de vet att de har blivit utmanade.

Vanor/ovanor eller tvångsbeteende, välj själv!

Oj, verkar som om jag har en hel drös av tvångsbeteenden när jag tänker efter. Här kommer åtta st.

1) Snoozar en timme varje morgon
2) Ajabaja, går aldrig någonsin på en A-brunn!
3) Måste spotta tre gånger över axel om en svart katt går över vägen (för säkerhetsskull spottar jag vilken katt som än visar sig)
4) Går aldrig under en stege
5) Mamma lärde mig ett nytt tvångsbeteende så nu har jag ju full koll på att alltid dricka upp allt kaffe innan påfyllning, annars spiller man bara på nya bekymmer!
6) Har aldrig någonsin ett paraply uppfällt inomhus, oh otäckt betyder otur
7) Måste alltid städa lite grann innan städerskan kommer, fullständigt vansinnigt men jag måste
8) Och givetvis önskar jag mig något om jag ser en dalmartin

Utmaningen går vidare till Jennie, Johanna och Mia

2 kommentarer:

hemma bäst sa...

jag har ju redan gjort den!!! puss

Cillan bloggar sa...

Jaså, jaha men dåså. Nu ska jag snart gå hem, underbart skönt!
Hejhej