lördag 24 oktober 2015

Dodge

En sån där Dodge, det är kanske det jag behöver slog det mig! En redig bil med flak OCH dragkrok. Då kan jag lasta vad jag vill och hur jag vill och NÄR jag vill. Jag kan åka runt och lasta grejer hela dagarna om jag nu känner för det och så ser den rätt frän ut. Jag blir så less av att vara beroende av nån annan bara för att fixa smågrejer. Det kanske till och med är så att jag blir en lyckligare människa med en Dodge. Kan vara...
Näääee, det som gör mig lycklig alla kategorier är min Clara och min Frank. That's it! Det är det enda jag behöver. Så veckan utan dem är jag aldrig helt lycklig, snudd på olycklig. Jag kommer aldrig vänja mig vid att vara utan dem men jag måste lära mig att leva med det.

Och nu är det dags att plocka fram resväskan igen och kolla på "Så mycket bättre" i samma andetag.

Inga kommentarer: