måndag 3 augusti 2015

Relaxa

Semesterfirarna gillade konceptet att hyra cykel och ha med matsäck. Ja pepparkakor givetvis och lite chips och nåt kallt att dricka. Sen tyckte dom att det var huuuur soft som helst det här med att trampa runt i 40 graders hetta och bara spana omgivningarna, mumsa pepparkaka  och relaxa. Dom tyckte att det verkade gå jättebra för mig att trampa helt själv!! För Frank hjälpte ju i tid och otid att dra i bromsen då han behövde stanna och kolla in nåt närmare och Clara skötte ringklockan ifall nån stod i vägen när jag fått upp farten och vägrade stanna in. Teamwork tyckte dom och dom hejade ju faktiskt på mig när det började se tungt ut, så hyra cykel kunde man göra varje dag. Det var absolut bra träning men jag nöjer mig med dessa tre timmar. Nästa gång vi semestrar med en sån här cykel är kravet att samtliga passagerare når ner till pedalerna.

Inga kommentarer: