måndag 24 november 2014

Pippi Långstrump

Första passet med nya PTn idag, kändes bra! Smög in ett eventuellt delmål innan slutmålet... Vasaloppet... Vet inte hur klokt det var. Men det var ändå inget slutgiltigt delmål, jag sa att jag kör om jag känner mig tillräckligt stark. Och han sa "Ok, då ser vi till att du är det..." Nu vet jag inte hur jag ska ställa mig till det här. Den fullständigt vettlösa sidan i mig jublar och gör små glädjevolter och börjar längta efter snö och ser på riktigt fram emot Vasaloppet 2015, blir löjligt glad, peppad, taggad och lite smålycklig.

Den andra sidan blir helt trött och fattar inte hur jag ens kunde nämna en sån sak, nästan irriterande. Jag lovade faktiskt dyrt och heligt förra gången att ALDRIG under inga som helst omständigheter ställa mig på just den startlinjen igen.

Han kanske har glömt det till nästa gång vi ses, PTn... Det är redan på torsdag i och för sig men han kan ju ha dåligt minne!

Hur som helst kommer vi jobba hårt på att göra mig stark! Fokus marklyft, frivändningar, benböj, utfall i olika varianter, hålla på och pressa stången över huvudet, mage och bäckenlyft. Sen när jag närmar mig Pippi Långstrumpstyrka då går vi vidare. Bra plan tror jag, taggad!!

Inga kommentarer: