lördag 15 november 2014

En typiskt bra onsdag!

Jag är rätt nöjd när jag känner att en dag har använts fullt ut. Jag vill gärna ta till vara på den dyrbara tid vi besitter på denna besynnerliga planet. En dag försvinner så lätt, en vecka, ett år... Poff! Så är vi färdiga med jordelivet. Jag hoppas att jag när den dagen kommer känner mig tillfreds och nöjd över hur livet blev.

Det finns oändligt många exempel på en bra dag, o ä n d l i g t!!
Hela den gångna veckan har varit ett enda stort energimoln och fyllt av lycka. I onsdags åt jag frukost på Mallorca en croissant och starkt kaffe i all enkelhet. Lunch i Barcelona och presentshopping till mina älsklingar. Middag på Ljungrens, Hornsgatan i Stockholm med min man och sedan mest troligt årets bästa konsert. Ed Sheeran i Globen, ett litet geni den pojken! Kvällen avslutades med jobb. Jobb i Stockholms tunnlar och vi tittar till pojkarna av den hårdaste sorten som håller ställningarna på nattskiftet. Allt flöt på, inga konstigheter och vi kunde rulla vidare i natten. En typisk bra onsdag!

Inga kommentarer: