fredag 5 september 2014

Palma de Mallorca

Lämnade landet för ett slag. Husmodersresan gick denna gång till Palma. Mitt första besök till Mallorca och jag kommer åka tillbaka that's for sure!

Efter en lång och härlig sommar då jag varit mycket själv med barnen, en vecka helt ensam med barnen i byn och därefter inskolning på dagis och sexårsverlsamhet kändes det helt overkligt att sätta sig på flyget och veta att vi har SJU hela dagar i bara vuxet sällskap och dessutom riktigt, riktigt bra sällskap.

Sju hela dagar och nätter som spenderades väl. Vi sov helt lagom mycket, solade, badade, åt god mat, drack Sangria varje dag och fick till nån sen natt på hejdundrande fartig club. Jag sprang längst med stranden den första dagen, fick jordens skavsår och sprang sen inget mer. Också lagom.

Och som Renita sa "jag skrattar aldrig så mycket som med er". Bara att instämma, vi har för jävla roligt ihop!!

Vi hade många idéer om att aktivera oss på olika sätt, upptäcka, uppleva, se och ta in denna vackra plats. Sånt som man gör. Men faktum är att vi lät bli, vi behövde bara vara, njuta, samla kraft och umgås. Det räckte så himla bra på denna resa och ger oss ett mycket bra skäl till att återvända. Vi har så mycket kvar att se!



Inga kommentarer: