tisdag 19 november 2013

Värt

Jag kollar inte fotboll. Jag tvättar kläder, röjer disken i köket, ordnar med kläder för imorgon och har "Fest hos Bagge Wahlgren" på i bakgrunden. Petri kollar fotboll, på plats. Friends Arena och trevligheter. Och jag var tvungen att avboka min träning pga det. Äter nu chips istället. Dumt. Jag gillar ju fotboll så man kanske skulle zappa. Bytte precis till kanal fyra och Zlatan gör 2-1! Då har jag antagligen sett det bästa i matchen. Dags att sova nu.

Är lite slut efter dagen så alldeles strax intar jag ryggläge och joinar Clara och Frank.

Jobbar en del i veckan, det + lämna och hämta på dagis och ta hand om handling, matlagning och ALLT annat hemma det är tröttsamt. Efter att trollen fått mat spelade vi kort och lekte med bilar. Jag var väl inte helt närvarande vid elfte omgången "Finns i sjön". Då slänger sig Frank 2 1/2 år om min hals och pussar mig i hela ansiktet och säger "världens bästa mamma, jag älskar dig!" Då är det ju som värt!


Inga kommentarer: