tisdag 12 juni 2012

Längtar

Idag kommer Petri äntligen hem efter tre dagar med fotbolls EM i Ukraina. Så ikväll ska jag träna!! Och jag toklängtar till helgen och sovmorgon men först längtar jag till torsdag och Tom Petty konsert. Naprapaten står också högt på längtlistan. Hade en tid idag men var tvungen att avboka eftersom Petri är på vift. Den tiden hade jag verkligen behövt, nu är det bar att härda ut till nästa lediga tid vilken blev i nästa vecka. Sen längtar jag efter en mer ihållande sol också. Den är lite ambivalent, kan verkligen inte bestämma sig. Enda dagen strålande fint andra ösregn men allt som oftast både och. Man blir ju inte klok. På promenaden igår upplevde jag både brännhet sol, regn, åska och snålblåst. Det gäller att ha med en hel trunk med ombyte för att kunna vara ute.

Och Clara längtar efter Kuoksu. När jag frågade var hon ville ha till frukost sa hon "KALL varm choklad, en smörgås med ost, prickigkorv och gurka, ett glas juice, några sockerärtor och så önskar jag att Kuoksu låg här så man kunde åka dit oftare" Såklart längtar jag också dit, och snart åker vi!

Inga kommentarer: