måndag 4 juni 2012

Fullt ös!

Första helgen i sommarhuset, den blev rätt blöt. Aldrig har det väl regnat så mycket som i helg! Vi hade det mys ändå. Badade bastu och fixade med annat. Clara och Frank hade dessutom inget emot att rocka loss ute iförd komplett regnutrustning. Frank åkte runt med den röda lilla traktorn och övningscyklade på trehjulingen och att bara få stampa i en vattenpöl eller gräva runt i gegga, det är hur underhållande som helst! Clara cyklade och cyklade och cyklade, runt runt runt. Och nu fixar hon start och stopp också, hon kan det där nu. Helt felfritt! Jag visste inte att det var så lätt att lära sig cykla, trodde vi skulle harva hela sommaren med det där.

Vi hade en massa besök också och det var så skönt att vara ute i huset, vi drog ut på avfärd mot stan in i det sista men tog oss iväg tillslut. Så idag är Clara på dagis och jag och Frank kör på som vanligt. Han hänger i mitt ben och jag släpar runt på honom och försöker få nåt gjort. Går ju aldrig nåt vidare men jag känner alltid att jag måste försöka, har liksom inte ro att bara sitta på golvet och köra bil.

Vrålattackbus i söndags. Clara, Frank, Saga, Ebbe, Signe och
Sheana  röjde på allt vad som gick!

Att cykla är visst hur kul som helst om nån
nu har missat det!

"Det här är som kärlek mamma" sa Clara när
hon plockat en bukett med blommor som hon
gav till mig!

Inga kommentarer: