måndag 7 maj 2012

Rekommendationer

Det var en något svalare helg denna helg men ändå behagligt. Jag längtade förstås efter ett ösregn så all pollen kunde försvinna. Det kom inget regn så jag fortsätter att gnugga sönder ögonen och snyta upp en toarulle per dag. Man blir så trött och eländig också, usch så det ska hålla på!

Förutom det kan jag varmt rekommendera helgens utflyktsmål. Lördag klappade vi alla djuren vid Nyckelviken, tror det är en 4H gård, ponnyridning och korvgrillning och sånt. Väldigt mysigt. Vi hade inte med eget fika utan styrde upp det på herrgården precis bredvid, supermysigt.

Och söndag hamnade vi ute i Gustavsberg. Clara och Petri badade med hela familjen Nylander i Gurras badhus, fint och fräscht! Jag och Frank tog en promenad och jag hann titta in på Iittalas outlet, blev några schyssta fynd. Det finns en del annan intressant shopping där också men det hann jag som tur var inte med. Gurra trippen avslutades med lunch på Delselius.
Clara och Saga vid Nyckelviken

Inga kommentarer: