måndag 28 maj 2012

Lite lycklig bara

En fin helg har passerat. Vi har tillbringat den utan våra barn, "lediga" torsdag till söndag. Fantastiskt uppiggande! Och att det sen har varit högsommarvärme gjorde inget sämre.

Sova ut och sånt där, vilken lyx. Och jag hann med så mycket. Hälsa på på kontoret i lugn och ro. Shoppa ensam i flera flera timmar, riktigt befriande! Shoppade även med Petri och fick för en gångs skull ha med honom som smakråd, jag valde ut en passande morsdagspresent, ja så ingen missade det liksom. Vi fikade, åt på restaurang och vi var ut och roade oss kungligt. Jag hann med ett besök på UNIK Sthlm och dessa besök tar rätt lång tid, skönt med ny sommarfrissa. Vi hann träffa så mycket folk och tillsammans dessutom, annars är man alltid ute på turné var för sig. Vi var på bröllop, Kiruna brasilianskt bröllop, till havs. Schysst kombo!

Så att det är måndag idag, att Frank har feber, att jag har världens tvättberg framför mig, att pollen försöker döda en och att det antagligen gör att jag måste skippa träningen idag, att Clara var grinig och inte ville till dagis, att det väntas kyligare väder och antagligen regn. Det gör inte så mycket, inget alls faktiskt. Jag känner mig lycklig i alla fall!

Ja man var ju så nöjd över att få äta bröllopsmiddagen
flytande. Inte flytande som i dryck utan på en båt
som tog oss runt Stockholms sjukt vackra omgivningar.

Inga kommentarer: