måndag 10 maj 2010

Hippan i helgen

Möhippan i helgen var trevlig, jag anslöt till lunch och hängde på fram till kvällning. Där avvek jag för att hänga på Berns med Mallan och Sofia, precis som in the good old days minsann. Vi var där för att kolla Salem Al Fakir och sen blev vi kvar för att rocka loss. Supertrevligt och jag är helnöjd med konserten, den var helt enkelt bäst! Å jag kan bara instämma i Sofias uttalande, hmm ursäkta, jag menade galna vrål. När Salem kom in på scen och lite försiktigt sa hejhej, satte sig vid flygeln och hämtade andan. Passade Sofia på att meddela alla vad hon kände just då. I en fullkomligt tyst salong där alla med spänning hade öronen på skaft för att inte missa nåt Salem skulle berätta, ja då vrålar Sofia rakt från hjärtat "Saaaalem f-n vad du är snygg!!!!!" "Öhh, jaha.. vaa.. vad sa du, hmm" sa Salem och fnissade, han kom av sig i samma stund som Sofia tog ton och därefter var hans inledningstal liksom inte intressant. Han drog igång spelningen istället, och den var bra liksom hela helgen som varit.

bruden fajtas mot lillesyrran...
Petra syns knappt bakom handskarna men kämpar väl ändå.
Attack!
Å platt fall...

Inga kommentarer: