tisdag 15 september 2015

Måste sova


Jag är så trött! Andra dagen i spinningsalen på Lillsved. Lätt öm i rumpan men ändå full av spinningenergi. Jag är lite rädd för att jag tog i för hårt igår och så även idag. Svårt att veta hur mycket axeln tål. Jag har inte använt höger armen men det blir ändå något stötigt. Imorgon ny röntgen och jag kan bara hoppas att brosket börjat återbildas. 

Efter en halv dag med spinning och en halv dag med anatomi skyndade jag för att hämta upp skruttisarna. Drickyoughurt och banan i bilen och full fart till stallet. Clara red en ny häst, en slö, trött och trög kuse men hon fick fart på honom och det blev en riktigt bra lektion. Jag och Frank myste på läktaren och sen åt vi varsin toast i cafeterian. Schysst med bastubad när vi kom hem småfrusna och lortiga. Nu sover skrotisarna och jag har gjort dagens hemläxa. Och nu måste denna trötta kropp sova, exakt precis just nu.

Inga kommentarer: