tisdag 15 september 2015

Trampar på

"Snälla snälla mamma, kan vi få gröt till frukost?" Och den här på McDonalds när jag säger till Frank att glass måste vi ha "Nä helst inte mamma, dom är så stora jag kommer inte orka äta upp" Ibland undrar man ju vad man har för ungar... Frank ångrade sig dock och ville göra ett försök med glassen även fast den kändes otänkbart stor. Men att ens säga så när man är fyra år. Underliga barn.

Och livet som student fortsätter. Denna vecka blir vi spinninginstruktörer och det kommer bli ett hiskeligt trampande under veckan. Jag älskar ju spinning så det här ser jag fram emot. Hade varit betydligt roligare med alla armar intakta måste jag säga, men jag gör så gott jag kan. Efter några timmar i cykelsadeln och teori på det har jag varit aningen matt under kvällen. Borde läsa anatomi men orkade verkligen inte idag. Jag måste få in en smart studieteknik så jag fixar detta. Äta snabb lunch och svepa kaffet på rasterna för att få loss tid att plugga, det är en variant. Måste försöka jobba på den mer.
Full fart framåt med halva delen av hälsocoacherna på Lillsved, min klass, "Glenn" heter vi och är ruggit starka!


Inga kommentarer: