fredag 12 november 2010

Sol och bad är nära nu!

Hittade jättestora pepparkakshjärtan i kakskåpet här på jobbet, ville ta två men det kändes som lite glupskt. Tog bara en, nu ångrar jag mig… snart står jag där i kakskåpet igen med händerna i kakburken. Det är bara en tidsfråga… Och nån sa precis att det finns wienerbröd i kylen, varför då liksom. Jag kan ju inte tänka på annat bara för det.
Snart dags att avrunda denna sista arbetsdag innan semester, som jag längtar. Sol och bad i en vecka, bygga sandslott och dricka apelsinjuice. Det är välkommet!

Just nu har jag det lite kämpigt med ryggont, en molande seg värk smyger sig på efter bara en timme vid datorn. Nacken och axlarna värker mer än vanligt trots täta besök hos naprapaten. Händer och fötter är vätskefyllda så det gör ont, precis som under graviditeten med Clara. Och efter ett tag har jag svårt att resa mig upp ur stolen. Sitt med fötterna högt upp är tipset, mmm eller hur. Jag kan ju liksom inte sitta och jobba med fötterna på bordet. Suck, det är segt nu…


Den här sötisen i pyjamas satt framför TVn imorse. Hon är minst lika taggad som jag att åka på semester!

Inga kommentarer: