fredag 22 oktober 2010

Veggoburgare kom till mig!

Det känns mysigt att äntligen känna hur lilleman sparkar runt där inne i magen. Har känt att det är nån där ett tag nu men det blir tydligare och tydligare. Man kan sitta mitt uppe i nåt viktigt å så kommer det ett surr av sparkar och man tappar fokus helt tvärt. Sen kan man ju inte låta bli att le och fundera ett slag. Sjukt att det faktisk är en liten människa där inne…

Helgen närmar sig! Inget planerat till helgen och det är otroligt skönt. Strax ska jag hämta upp Clara på dagis och sen hänger hon med till naprapaten. Femte besöket på raken den här rundan. Förra veckan sa hon att nu känns det som att vi äntligen börjar komma igenom till musklerna, dit man vill komma. Och det efter fyra behandlingar på raken. Jag blir ruinerad men det ger effekt. Anna är som vanligt grym och jag har aldrig varit med om bättre naprapat.

Och jag kan inte sluta att tänka på MAX vegetariska hamburgare. Jag bara måste ha en sån idag!

Inga kommentarer: