torsdag 15 juli 2010

Perra & Johanna

Vi hann ju faktiskt med bröllop i Malå efter midsommarfirande och lite halvsemester i byn. Ett mycket bra bröllop, många kusiner och mina älsklingssyskon på plats vilket gjorde festen än bättre. Jag tömde precis kameran på bilder, vi var inte så aktiva med kameran men fick i alla fall nån bild på brudparet. Jag var nöjd över min gröna outfit och älskar väskan jag köpte i samma veva och många gillade mina skor, kul!
Om jag inte helt glömt av mig så var det i Malå jag tog mitt SM-guld i skidskytte. I så fall så var det mitt senaste besök där, ett par år sen kan man ju säga men ändå trevligt att vara tillbaka.

Sen var vi då åter i Stockholm. Har jobbat förra veckan, jobbar denna och även nästa vecka men sen börjar semestern på allvar! Vi har i alla fall invigt nya båten, första turen gick till Grinda. Så den borde vara inkör lagom till semestern. Jag och Clara är inte sjömänniskor, det märks men vi gör så gott vi kan. Så länge vi inte behöver gå i land, lägga till eller göra knopar och knutar så går det rätt bra. Att sitta och guppa i solen, dricka lemonad och njuta av solen det kan vi, så länge vi har en stabil kapten!

Perra & Johanna i Malå kyrka

Lillebror å jag

Tant grön, tant gul, tant gredelin

Petri & Elsa i vrålattackbus!

Tre år sen vi bytte ringar..

Festen är över...

Efterfest jaaa eller snarare eftersnack med kusinerna långt in på småtimmarna

Inga kommentarer: