lördag 6 mars 2010

Vitamin well defence

Det är det vi intar just precis nu, vitamin well defence dryck, jag och Daniel. Min är av citrus/fläder smak, efter den klämmer jag en flaska med svartvinbärssmak. Vi har påbörjat resan mot Sälen, passerad precis Hedemora där vi gjorde första stoppet. Daniel smällde i sig en varmkorv, godis och energidryck. Jag körde kaffe, bulle, banan. Kom på att kaffe är mindre bra uppladdning så jag kompenserade med extra mycket bra vätska, vitamindryck! Petri drack, hör nu! Nutrilettdryck (vet inte ens hur det stavas) han ville vara 'nyttig'. Det är tydligen inte bara tjejer som dricker sånt.

Jag börjar känna lite ångest för min dåliga uppladdning, borde ha laddat mer under veckan, ätit mer, druckit mer men framförallt tränat mer. Passerar en skylt där det står 'Sälen'. Det är läskigt nära till start nu!

Inga kommentarer: