lördag 20 mars 2010

Den perfekta lösningen


Clara i famnen och hennes "daador" som är en DVD spelare men som Clara kallar det sin dator bredvid min dator, en perfekt lösning. Jag kan sitta vid datorn i lugn och ro och Clara är fullt nöjd. Lite struligt emellanåt med en liten person mellan sig och tangentbordet men det funkar!

Jag tänkte boka in ett spinningpass med hopp om att kunna smita iväg en stund senare för att genomförra det också. Petri sover efter ett tufft nattpass, han kom hem vid sju imorse, då vi klev upp. En dusch och hopp i säng vid halv åtta, när jag och Clara kokade morgonkaffet. Så jag kan få vissa problem med att få upp honom när mitt spinningpass börjar.

Finväder är det också som inte ska hålla i sig så idag måste vi ut och fånga så mycket sol vi bara kan. För att sen avsluta dagen med bastu och mat ute på Väddö. Blir en fin dag!

Inga kommentarer: