fredag 26 mars 2010

Inget särskilt..

Jag råkade freaka ur helt när jag skulle iväg för att bara köpa nässpray. Fint väder och en massa nya vårgrejer i butikerna, vad gör man?!
Det råkade bli ett nytt puder och en trevlig vårig rouge, en present till Ella, Salem Al fakirs skiva (förövrigt konsert inbokad på Berns!!), nytt nagellack och andra trevliga produkter. Jag glömde bort mig och blev påmind när Roger ringer ”Skulle du äta lunch eller?”. Oooops, glömde att jag bara skulle iväg en snabbis för att köpa nässpray och sen tillbaka för att luncha. Jaja, jag tror Roger förstod mig när jag sa att det råkade bli en shoppinglunch istället.

Ikväll åker vi hem! Hem till byn! Längtar i vanlig ordning! Den här gången har jag verkligen försökt att packa snålt. Tror att jag klarar mig precis på en väska. Ja + skidorna + väskan Petri skickade med bussgods eftersom han ändå skulle skicka grejer med bussgods + grejer som jag smyger ner i Petris väska. Det är en svår konst att packa smart, jag lyckas då sällan.

Nu ska jag äta min Sandy macka med skagenröra som jag greppade där nonstans mellan shoppingen, sen jobba sen byn!

Inga kommentarer: