söndag 16 februari 2014

Guldigt

Nästan så man dog en smula igår när Kalla likt en robot malde på i skidspåret och visade overkliga urkrafter i stafetten. Det kommer bli svårt att klå den prestationen för någon idrottsman eller kvinna och det är nog bland det häftigaste man sett i idrottsväg. Jag tror inte att jag andades överhuvudtaget när Kalla körde sista sträckan, det var ett tufft lopp även för åskådarna!

Lite stålt är jag även för mitt eget pannben. Idag tog jag mig motvilligt iväg till gymmet och körde ett stenhårt crosstraining pass istället för att ligga i soffan och heja på herrarnas stafett. Det tog emot men jag gjorde det och jag hann precis tillbaka  för att se målgången. Inte lika fränt upplopp som under damstafetten men förbaskat skönt med ännu ett GULD!!

Sen drog vi till stallet, hela familjen idag. Clara har börjat rida och idag var det invigning av det helt sprojlans nya ridhuset som nu står klart. Lite show, gott fika och klappa hästar. Nu sover minisarna efter söndagsbastun och jag ska nog ta plats i den där soffan och glotta OS!
Frank var med och hejade fram tjejerna i OS-stafetten!

Inga kommentarer: