torsdag 20 februari 2014

Det rullar på...

Innehållet denna vecka typ såhär - 
Hårt pass hos naprapaten och blåmärkena är icke av denna värld. Träning tisdag, onsdag, torsdag och även imorgon fredag. Träningen börjar svara, känns så jäkla bra. Jag kan ta ut mig mer och göra många övningar fullt ut där jag tidigare veknat halvvägs. Jag är pepp på träningen helt klart, det är kul att träna!! 

Ridskola och Clara övar nu på att trava och rida lätt, klurigt men hon är ihärdig. Vi har sålt ett hus, kollat lite OS och försökt med alla tänkbara knep att få Frank att bubba på toa. Han vägrar och meddelar att han ALDRIG tänker bubba på toa, varför liksom när man kan göra det i blöjan. Djuuup suck... Han går utan blöja hela dagarna, hemma i alla fall och det går strålande bra. Kissar så bra på toa men när det kommer till nr två, nejnej.

Clara har besökt örondoktorn och det onda i örat var som mamma anade, en vaxpropp. Clara upplyste mig idag om att hockey är skitkul och att hon var grym på isen idag och vill spela mer. Det var oväntat men glatt att höra. Hon vill göra hål i öronen och funderar på om det ska göras till helgen. Frank kontrar med att han endast tänker göra hål i brallan, aldrig i hela livet hål i örat för honom. Mjaa, kanske också glatt att höra.

Imorgon är jag pepp på detta,
Lively and cosmopolitan dining scenes have inspired our restaurant design. Stylish with a retro modern look, yet absent of all pretension. The vibe is easygoing and ideal for social encounters. For a livelier after-dinner scene, Story Bar is within arm's reach. The menu is appealingly fresh and eclectic with stimulating dishes with flavors from across the Globe.


Inga kommentarer: