fredag 3 maj 2013

En ny fas

Det är fredag igen. Ledig, nästan helt ledig i alla fall. Tog precis ett jobbsamtal och det var en mycket nöjd kund och kunden blev än mer nöjd över att få hjälp även fast det är min lediga dag. En annan kund mailade och berättade att jag var en ängel, en tackade för snabb och proffsig hjälp och ytterligare en som berättade att jag var en klippa. Det känns fint att få positiv feedback och veta att man gör ett bra jobb. Jag har trots detta valt att lämna min nuvarande arbetsplats. Det är ett noga genomtänkt beslut, känns märkligt, lite tråkigt, läskigt. Kanske något galet men framförallt jävligt skönt! Om exakt två veckor börjar en ny fas i livet. Den är oplanerad, spontan och efterlängtad.

Ikväll väntar en after work som jag ser fram emot. Det vore fint att knyta lite kontakter inför framtiden men mest ser jag fram emot att få träffa goa och glada människor. Så nu tror jag att jag tar och målar naglarna och plockar fram ett par vassa puppor inför kvällen. Jo, så får det bli!

Inga kommentarer: