måndag 23 augusti 2010

Tjock igen

Åter på jobbet då... inte helt upplyftande men det blir bättre, gäller bara att komma igång! I oktober åker vi till Barcelona med jobbet å det är ju faktiskt inte långt bort alls. Sen måste det planeras in en resa i november och sen är det jul!

Jag är ovanligt trött idag, tröttare än nånsin faktiskt. Kan ha å göra med att första arbetsdagen är avklarad, jag har tio bitar sushi i magen och en liten bebis på det. Inte köttbullar och makaroner som Clara sa. För några veckor sen frågade jag om hon ville ha en liten syster eller bror. "NEEEEJ, jag vill ha köttbullar och makaroner mamma!!!". Nu efter några veckor har hon accepterat att det är ett syskon i magen. Nu vill hon att den ska komma ut så hon kan hjälpa till och klä på den fina kläder och köra runt på den i sin dockvagn. Jag hoppas att den stannar ett tag till, växer som den ska, kommer när den ska och fungerar som den ska. Det är högst oroande att behöva tänka på allt hela tiden, men man kan inte göra mycket mer än hänga med och ta en dag i taget.

Just nu hoppas jag på att det här fullkomligt galna illamåendet ska ge med sig så jag kan få jobba i lugn och ro!

4 kommentarer:

Erika sa...

Men åhh!! Sååå roligt=) Bamsegrattis till bebisen i magen=) När är den beräknad att anlända?
kram!

Cillan bloggar sa...

Tack! den är ganska ny än men jag tror att det kan bli mot slutet av februari.

Johanna sa...

åh stort grattis!! Kramar

Cillan bloggar sa...

Tack ;)